28 Sept 2012
cengeng ke aku ?

cengeng ke aku sebab kuat menangis ?
aku admit yang aku nie sorang mudah TERASA .
especially dengan KAWAN2 .sebab kawan2 jugak
merupakan orang yg dekat dengan aku .huh .
kadang2 kalau aku ada terasa .secara otomatiknya
mulut aku akan jadi mulut puaka .hoho .paham2 je la
mana ada orang bule control kalau ngah marah kannnn .:)

dannnnnnn perkara yang paling aku benci sekali adalah
kalau aku gaduh dengan bestfriendsssssss2 aku ..... lomah jantung oiyy
..tapi aku hanya meleleh sebab kengkawan SAJA ! or FAMILY saja !
and sekarangggggggggggg .... even kengkawan aku jauh dari aku..
aku still lagi ada bestfriendssss..hahah dan aku sayang dorang
tolong jangan rompak dorang dari aku .kalau tak .aku 
bom rumah korang ! (MOOD SERIUS NIEHHH!) 
ada adik ponnnnn huk aloh ....kadang2 ja bule paham aku .
time dia paham aku ,aku sayang la dia...time dia buat
tak layan aku ,aku maki2 kan dia ...huh ! -,-  
so lain kali .jadi la adik aku lagi kannnnnnnnn . herhhh 

sooooooo .Ar pulak ? herhhh malas sebenornya aku nak pikir
pasal dia ... huuuuuuu .  
"harap ko dapat yang terbaik yow"
herhhhhhhh .malas pikir ! malas pikir ! malas pikir ! 
aku bukan nak menyombong . tapiiiiiiiiiiiiiiiiii ..huk aloh...
-,- 
horksssssssssssss .dah laa...macam banyak dah aku bebel
secara membabi buta .! daaa ~

⇦past
future⇨