14 Aug 2012
twitter ?!


come backkk hommmeee !! -,-
dah memang sedia ada kat rumah ..nak come back hapa
lagi !! hoho ..lain lah orang duk di perantauan yg selalu
duk rindu2 kampong dia ! haha (gelak bangga di situ)
opss ! sorry ! senornya orang yg duk kat perantauan tu lah
best ..sebab bule merasa suasana kat tempat orang !
nie tak , asyik2 duk bawah tempurung jo ..(erkkk 
kata kat diri sendiri ke ??) hmm.hmm. tadak rezeki lagi ...
nak buat cmno hoh . ;) kita senyum ja...relaxx !

ouhhhh . dah terrrpanjannnggg mukabuku ...eyhh ? mukadimah
aku ..twitter ! aku tengok sekarang makin ramai yg
minat buat laman web sesawang yg satu nie ..cik burung
yg suka twitt2 orang ..huhu ..best ke ?? best ???
haishhh ..terasa mcm teringin fulok .tapppppiii ..
arghh.takyah ar.... ada 2 sebab ! 
  1. tak reti nak main ( nmpak cam serabot ja ) yaka ? 
  2. apa benefit dia ?? cukup je lah dgn mukabuku aku yg satu nie.

mukabuku nie saja pon ...tak terrr"active" sgt oleh tuannya .
yg kadang2 mood tak hapa2 ! . time ada mood ..online.!
time takda mood .kasi deactive teros ! . =.= .. pastu bukak 
balik . huhhuu...k .topik lain jap ..
topik yg bule buat kita sebut nauzubillahhh....
sekarang nie aku dgr byk berlaku kemalangan....masyaAllah...
dijauhkan lah dari keluarga aku ...! aminnn .....kat sekolah aku
pon berlaku semalam...nauzubillah....
kalau aku tgok motornya tu....bule kata sgt terok ..nauzubillah...
nauzubillahhhhh.... :'(

⇦past
future⇨