21 Aug 2012
selamat hari raya Aidilfitri (1433) 2012


dengan ini saya , Nor Shakila bt Razali ingin memohon maaf
kepada semua ahli keluarga tersayang ,kengkawan ..boypreng
gepreng ..adik2 ,kakak2,abang2 & sesiapa saja yg mengenali saya
sama ada secara lansung mahupun tidak lansung ...:)
kalau ado terkata,terhina,tersepak terajang ke...& ter ..ter..ter lagi lah
mohon maaf dipinta ye ...
Selamat hari raya Aidilfitri ,maaf zahir dan batin 
dari hujung anak rambut hingga ke hujung
buku lali ..eyh ?. kaki .... hehe ..tershashul .!
nak datang rumah ? voleyh ..tapi kuih kering je
yg manyak ! hihi ;p .

hokaih dah habis aku punya pohon maaf aku ..ingat tu 
aku nak la jugak letak gambo gambi aku tapi ..
tak tertangkap fulok .hiuhh...buat aku bengang jo !
haisshhhh ...btw .dak iwan aku balik pada hari raya ! hhaha
kelakor ..kelakor ! time semua hadik beradik sepupu sepapat 
tgh berhimpun ..time tu jugak lah bunyik PoonnNN PoOnnnN !!
haha ..dah la tu ..bukan dipakainya baju melayu ..tapi pakai
shortpant & baju biasa je... aku apa lagi ..bergelak
sopan kat situ dgn kak aku ..huihuihui ..apo eyhh ! aku?
haha .. dgn kembang hidung aku pakai baju aku yg comey tew!
haha ..dlm masa sehari aku berjaya menghabiskan sisa2 bau kedai
pada baju2 raya aku ..haha ..mak aku buat muka terkejut kucing
tgok aku pakai baju baru yg lain ...haha ...dia taktau aku nie genius !
haha (nya) ..hasil duit aku sendiri hokaih ! huahuahua ;P
tak pegi jalan memana pon aku ...huhu ..boring .!
layan tv lagi best ! ..hah ! dah la ...nanti kalau ado gambo 
aku post...

stay tune .......
⇦past
future⇨