27 Aug 2012
mood raya tak abes lagii


^__^ .mood raya masih hado ! membara lagi. .kalah mood
nak pegi sekolah .. sebut sekolah je down terus !
sebut pasal keja sekolah . spoil terus ! huh .
tapi nak kata aku meraya sakan kat rumah orang . .
idok ler... kutip duit raya pon ..alohh...berapa henggit je
dapat !. hok alohh ! tapi .perot aku ..dah berkati dah rasanya.
telan itu..sumbat ini...sampai tatau nak cekik apa lagi .
ye lar .makanan memang suka menari2 depan aku .
tambah pulak..hobi terbaru aku adalah SUKA MAKAN !
haha ..semestinya ! nie kalau timbang nie ..kompon
aku buat muka terkejut tak caya ! ( mesti aku marah2
cakap mesin timbang tu dah expired !) >.<

..muka masing2 lesu je nak pegi sekolah .! sambil2 bangun tu
.tido balik ! rasa cam mak aku silap tarikh kot . sesungguhnya
terrsangggaaatlah aku malas nak pegi sekolah . hujan lak uh .
layan tido lagi beshhhh...haha . tapi kim salam je lah ..
alahaiii ..apo pasal lahhh ..dorang bagi cuti seminggu je ?!!
tak puas hati betol aku .(nie nak tarik muka larr nie !!) 
raya kan sebulan .! so ..bagilah cuti sebulan ..baru nikmat !
huahuahua :v ..( nie nak mengada ar nie )
dak iwan pon dah nak balikkk !! T_T ..*sadisnya aku* 
eyh ! camna ar nak buat bagi tak boring ?!!! ..
huhhhhhhhhh ...........

⇦past
future⇨