4 Aug 2012
aku makan hati :'(



dulu ... masa selalu bersama2 sahabat2 .
kita tak sangka yg kita tak selamanya utk
bersama dorang . 
tapi sekarang . bila dorang takda di sisi kita .
barulah kita tahu pedih gila hati kalau takda
sahabat2 tersayang . 
sahabat2 yg selalu buat aku ketawa tak kira masa
selalu buat aku happy sepanjang masa .
selalu ada time aku susah & senang .
selalu dengar problem2 aku yg tak tak penah
takda dlm hidup .
sememangnya aku mengaku ..susah utk mencari
(sorang @ dua tiga org ke) sahabat .
:'( :'( :'( 

huhuhuhu .tu la apa yg aku rasa sekarang :'(
aku makin tension & stress . sebab takda BFF aku :'(
aku rasa mcm aku takda sesuatu yg paling aku syg :'(
aku takleh terima kalau org kata kat aku selain drpd 
BFF aku .(hanya dorang ja kawan yg bule kata kt aku)
aku takleh terima kalau org paksa aku buat
benda yg aku takmau( hanya BFF aku ja bule paksa aku .
sebab aku tau dorang buat utk kebaikan aku) :'(
aku takleh terima kalau komen sesuatu pasal aku
selain drpd BFF aku :'(
yang penting ! aku takleh terima apa2 pon drpd org
lain selain drpd dorang nie 
ain,sue,dila,angah,pia,farah,azra .. :'(
sebab dorang ja yg paham diri aku.
yg tau aku nie jenis yg mcm mana . keras ke lembut
ke hati aku nie ..(only they have know)

⇦past
future⇨