6 Aug 2012
13 days to go ... ;D


haLLLoooooooooooPPPPP !!
sana sini dongar lagu raya . kat situ, kat sinun bunyik
deboOOmmmm mercun ! meriah sungguh bebudak cinonet
main mercun . sampai kat expo kangar pon bebudak baling2
mercun . jgn baling kat aku sudah ! baling kat aku .
sepuloh kali ganda bunyik deboOmm keluar ! ^_^
hentah la napa .raya tahun nie aku rasa happy
lain macam . InsyAllah..moga happy selalu la 
hondaknyo tanpa melupakanNya :)

"baju raya ? tudung raya ? kasut raya ?
gadjet raya ? keronsang raya ? muka raya ?
hati raya ? ..." 
alhamdulillah....tak semua perfect g ..hoho .tapi
satu ja paling aku tak sabor nanak ! 
duit raya !!! duit !! duittt !! come . come !
haha ..datang bergolek ke sini sayangssskoOo !! 
mana taknya aku happy ..sebab tahun lepas
mana aku peluang rasa semua nie . SPM lah katanyo.
raya pon cam tak raya je . baju raya pon rembat yg
tahun lepas2 tu punya . baju yg tahap bule buat 
kain lap tangan tu . hoho . 
tahun nie adalah tema suka hati ..
mcm la selalu family aku buat tema satu warna .?
baju mak aku warna oren, baju ayong warna pink,
baju ayahanda,adik,kak An,abg gie,dak jan,dak iwan ?
hentah ke dorang ..tak beli g kot . eyhh ? 
baju aku,dak kila cello ? colour ehem..ehem . boOo
kasut ?ada la tinggi dlm dopuloh inci .haha ..gayat wow!
hari2 aku jamu mata petang2 pegi skodeng2 baju shantek2.
jeleshhhh ! jeleshh sebab aku dah beli dah . btw .baju raya 
aku sepasang jo .mana bule byk2 pasang .
nti aku pasianngggg !! nti aku tamak tak hengat
donia . tiba2 teringin nak pakai inai fulok .
haishhhh ! mcm nak bertunang ! hoho .. gatai papoi .


⇦past
future⇨