21 Jul 2012
selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak :)


salam ramadhan. :) 
dari aku 
:) 
semoga kita sama dapat menikmati suasana
ramadhan 2012 (1433M) dengan penuh ketaqwaan kpdNya :)

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK ~
(semoga aku dapat puasa penuh dgn cemerlangnya !)
Aminnnn ~~
kadang bila tiba bulan ramdhan camni, aku rasa nak nangis pon 
ada .. napa ? napa ? T__T huhu . tapi paling aku suka sekali
kalau bulan ramadhan, perasaan takut han** yg sedia ada 
dlm jiwa aku yg mengada2 nie terus hilang . tu paling aku suka !
haha . mesti lah tak takut . kan dah kena ikat ketat2! hoho ;)
selamat mengejar malam Lailatul Qadar :) .
semoga ibadah kita dapat diterima Allah swt 

time2 bulan puasa nie la kita dapat diet . tappppiiii ..
makanan bagai duk menari2 depan mata pulak,
aku rasa cam nak bertambah je kati berat aku nie ?
nie yg nak kena control nieh ! kasi pejam mata !
aduss ! aku sangat suka la bulan Ramadhan ! serius ! 
suka sangat2 sampai taktau nak luah camna . :')
bila malam2 je . kita boleh nampak Nur nya kan :)
Subhanallah . Maha Suci Allah ...





⇦past
future⇨