19 Jul 2012
no account facebook (!)


sorry facebook (!) aku dah nyahkan ko dari kehidupan aku !
sebab ko suka kacau hotak aku. ko selalu suruh
aku date dgn ko ! aku tak suka ko ! ko selalu ganggu
kalau aku nak date dgn buku2 aku, kerja sekolah aku (!)
so , to all my prengss ! aku dah "deactive"kan akaun facebook .
nanti takot korang tercari2 mana pulak Shakila Mello2 tu !
(tapi aku deactive buat sementara waktu je) . 
kdg2 facebook tu buat aku nyampah pon ada . serius !
gudbye facebookers !hok aloh.. bukan nya
ada orang perasan pon aku hado ke tidak ! kan ?! choyy3! :(

so.. buleh la aku ngado2 kat blog aku je ! yeyeyeii .. tahniah
utk blog aku ! :v facebook mcm takda function je kat aku !
yaka ? ye la teww . (-_-) meluat hakuh (!) kalau dulu aku tergedik2s
nak minat kat orang tu . orang nie .  now tak lagi hokaih !
serius ! aku keras hati nieh ! =,= sebab bila aku pikir balik.
aku nie senornya dah TERASA dgn org2 yg suka perli merli 
aku . walaupon dorang lawak2 .. & aku sendiri pon tak sedar yg
aku TERASA . tak sangka pulak aku nie sorang yg PERASA ?!
eh ? betol ke aku TERASA nie ?(!!!)  hok aloh ~ 
ahh ! aku nak buat azam lah tahun nieh ! korang dengar arr!

"mulai tahun 2012 nie, aku berazam aku takkan terlibat
dgn mana2 spesies lelaki yg bukan mahram dgn aku !
means, no admirer ! no couple ! no adopter !"

azam ! azam aku !! InsyaAllah aku coba ! coba ! jangan 
tak coba ! execuse me !aku memang tak penah terlibat 
ngn couple mouple nie tapi aku sendiri risau .mana tau kan ?
nope !! never ! =.=
⇦past
future⇨