12 Jul 2012
kembar lain mak lain bapak :)


ehem..ehemm.... ^^ ... sihat ? .. 
ngah makan meggi ke ?... aku pon dah tengah lapau nie !
tengah boring pon ada dak...tengah malas pon sama (!)
hotak tengah biol tak hengat ! jangan cakap ah .. =,=
jum main teka teki nak ? teka teki teka tekok terhebat .
kalau korang genius , co teka mana satu aku ? 


tentulah aku BUKAN kedua2nya ! ahakss ~
co teka ..co teka ..mana satu abang aku,dak Iwan & mana
satu adik Terbuang aku,Afif Pakrek ?? mana ? mana ?!
teka ! jangan tak teka ! 10 sen menanti anda bersama
1 pakej penginap satu hari setengah malam di bawah pokok nyok
kat belakang rumah aku .. (aku serius nie !)merepek tak makan kerepek la !

bagi bijik mata korang, muka dorang sama tak ? (cakap sama cepatt !)
sebab kalau aku tengok melalui mata kepala lutut aku,..
ada juga rope2 nak sama tu .. yg sebelah kiri tu ,dah 18 tahun aku 
kenal & hidup dgn dia ... dah selalu jadi mangsa makian aku ... ( dulo2)
yg sebelah kanan tu, lagi lama aku kenal ! ..dalam 2 tahun ..
serius lama kan ?! yg sebelah kanan tu adik yg tlh dibuang oleh aku
(dibuang je pon) .... tapi aku pulak yg selalu jadi mangsa 
kutukan dia . kuang hasam punya Terbuang ! .. tapi serius aku
dah anggap dia mcm adik kandung aku , dia pun ada cakap yg
dia anggap aku mcm kak kandung dia... :) (terharu gilos !)
kadang2 sama2 gila dgn aku , kadang2 selalu cita problem 
aweks dia kat aku .. kadang2 selalu mintak singgit kat aku !
(nie yg aku hangin) 
tapi apa2 pon dia memang adik Terbuang yg The Best lagi Superd Duperd !
buleh masuk dgn kepala aku yg gila2 tak hengat nieh ! 
memang tak aman hidup aku kalau dia ada .:D
buleh dikatakan mcm pengganti abang aku yg takda mulut tu !
sebab abg aku tak bermulut murai cam adik Terbuang aku yg sekor tu
kalau buleh semua org dia pau duit .. haiyakk =.=' apa2 pon..
kalau ado jo dio, contohnyo time PKBM dulo,, aku rasa cam aku
duk dgn abang aku pulak.. rasa cam dekat jo...
(kan aku dah touching Enchanteur Paris!) hishhh !! hishhhh !
haihhhhhyahhhhhhhh !! ...erkk ? lama tak sebut pasal MUAY THAI ..
rindu muay thai deh ! ahaxx !. (mesti ada org gelak kat aku ! mesti ada !)
kuang hajor ! .jeles aku nak belajor muay thai arhh tuhh . 
salah satu org yg akan gelak berdekah2 kat aku sudah semestinya si
Pakrek ,adik Terbuang aku yg cerdik mampos tu . sah2 dijamin
kutuk aku bergunung-ganang kalau dapat tau yg aku minat muay thai .
Ciss !! >.< kuang hajor ! kuang hajor !! kuang hasem keping !
⇦past
future⇨