18 Jul 2012
hye kamoo! saya suka kamoo ! ngehxx~


greeting text baru nampak :D .. bila tiba time akuh rajin
memang tak leh nak kata hapa.. kadang2 sehari je dah
beribu riban blog lain yg dah diterjah oleh akuh .:)
untuk akuh mninggalkan jejak & mngorek2 tutorial ;)

btw..macehh kpd sapa2 yg meng-follow shakila marcello nie..
i really2 appreciate it.. :D..jgn risau..saya sentiasa memollow
semula korang2 sekalian dgn penuh rasa bangganye punnnn. :) :) 
taktau nak start dari mana ..meh la tgok bawah2 nie.
tgok apa  angan2 mengarut akuh ..wakaka !

CIRI2 WANITA/LELAKI IDAMAN ANDA

  •    didikan agama yg kukuh : sangat fenting! untuk mbimbing akuh & family akan dtg nti .:D .& utk mjadi imam aku nanti. ngeee :)
  • stabil kewangan : tak mewah pon takpa...asalkan dapat tanggung akuh & family :)..haha ..kalau mewah pong akuh tak kesah...rezeki jgn ditolak, tapi ditarik !haha
  • penyayang & sabar : selalunya memang susah nak cari macam nie...lelaki nie mmg tkenal ngn panas baran or ego..( sorry ye para lelaki) ..kalau boleh biar akuh je garang(tapi berpada) ..haha..
  • kelakar : sangat tmasuk dgn senarai hidup akuh..haha.. aku sgt suka lelaki kelakar... senang hati je akuh...^^ 
  • suka budak2 : bagi aku lelaki yg suka budak2 nie ..sangattt comeeeLL & macho (!)
  • pandai masak : maksud pandai masak kat sini adalah pandai mereka resepi sendiri..baru ohsem...dgn akuh2 sekali blajar masak kat laki akuh..kan sonang.. baru sweet cakap ko ! ;p
  • boleh terima aku : nie yg penting..haha... cantik ke buruk ke akuh nie..dia tetap sayang..wah..wah..wah...haha (muntah sebaldi) ..setia kat akuh sorang je!
  • sedap mata memandang : haha...biar akuh sorang je yg sodap usha dia...org lain tak suka..hado akuh kesah?!

ORANG YG PENAH ANDA MINATI 

  • arwah kawan aku sendiri..huhu..rasanya kawan2 aku tak penah tau kot yg akuh penah minat kat arwah amirul asyraf :'(
  • si polan(bukan nama sebenar)
  • si jambu(bukan nama sebenar)
  • pinnochio(bukan nama sebenar)
  • cik tukul bin takal(bukan nama sebenar)
  • ramli burger(nama sebenar) 
  • si kura-kura lembab(nama gelaran) :D
  • mr.muscle !

BARANG ISTIMEWA YG INGIN DIHADIAHKAN KPD PASANGAN

  • aku nak nyanyi lagu2 jiwang depan2 pasangan aku nanti.. kasi dia muntah badang plus tulang ikan di situ :'D
  • nak kasi kad buatan aku sendiri yg dalamnya penuh dgn ayat2 kejiwangan...yg boleh buat dia muntah sebaldi lagi..(baldi tu akuh sediakan)
  • nak kasi kick of muay thai sekali kalau dia berani buat KECURANGAN kat akuh! 
  • bagi kasut sport yg berjenama keluaran terhad.. (berangan di situ)
  • kasi jam tgn jenama solvil-titus! 
  • nak ajak dia tgok kartun upin ipin & detective conan sama2 sampai terbako tv tuh ..(habes sweet bebenor)

TAJUK LAGU YG AKAN ANDA NYANYIKAN BUAT PASANGAN

  • lagu UPIN IPIN(sahabat selamanya)..wahhh comelnya..nak2 bila akuh yg nyanyi !
  • lagu anak kampung(jimmy palikat)
  • lagu dragon ball(chala head chala) ..*eyhh pa kena mengena?
  • kekasih halal(wali band)
  • sempurna(andra & da back bone)..wah..ngeee~
  • pesta muda mudi(saloma). haha..
  • sepiring sepinggan(saiful apek)
  • pujaan hati (kangen band)
  • halimah jongang
  • buatku disana (dlm cita seindah sakura) ;P
  • andai ku bercinta lagi (MOJO)
  • biar sampai ke bintang(asmidar)<-----lagu blog akuh nie lahh!


TEMPAT ISTIMEWA YG INGIN DILAWATI BERSAMA PASANGAN


  • nak duduk kat atap rumah sambil kira bintang2 sampai juleng mata
  • nak ajak g belajar MUAY THAI sama2 ...wow! 
  • MEKAH AL MUKARAMAH :) (baik mana akuh)..Aminnn !
  • mana2 je ..asal kitorg berdua,semua tempat boleh jadik spesel ..
  • ngeret naik moto RXZ..tapi akuh yg bawak...baru ohsem!
  • duk tepi tasik sambil nyanyi lagu P.Ramlee..
  • candlelight dinner kat bawah lampu minyak tanah!
  • nak g korea !! volleyhh ?? wow!~


TODIAA!!..angan2 aku biar sampai ke bintang.
apa yg aku merepek di atas?..haa..ada setengah aku kelentong,
ada segelintir taik kuceng yg aku betol2 angankan
sweetkan aku...haha nak nyanyi lagu dragon ball kat 
pasangan aku ?..mana leh blah doe..silap2
dia yg blah dari akuh..hahaha

p/s :pasangan yg dimaksudkan kat sini..tiada kena mengena dgn sesiapa..sebab aku masih menyingle....sapa nak, boleh isi borang..borang tlh diedarkan
di kaunter perkhidmatan hospital tanjung rambutan ..
HARAP MAKLONG! :D



⇦past
future⇨