18 Jun 2012
tahniah kak IRINE NADIA :D

Photobucket

haii !!!!..saya upin! nie adik saya ipin!!..haha..jangan korang taktau
aku nie memang PEMINAT setia cartoon cinonet UPIN IPIN tu :)
isnin hingga jumaat aku WAJIBUL tengok tv9....haha..kadang2
punya feeling aku tengok cita tu sampai tgelak guleng2
sengsorang aku..:D...HAHA! anak sedara aku yg dak BUKHARI
tu sejibik cam UPIN IPIN...haha...dgn kpala botak dia
yg shomel2 teww..haha...ouhh....tetiba tak sabar lak
nak tengok dia besor...kompom hensom doe! haha.... nti aku
pong terpikat pa..haha...takpa2..abah cakap dia dah lama
restu kita...<3 hahaha :D


arhh...stop kerepek!....aku senornya shukeeewww gilos tok tgok &
baca blog irine nadia ...sweet gilerr kot dia ngn cik Tunang dia..
aummmm....bestnya aku tengok...tetiba tpikir pasal diri sendiri..
haha *terserlah kegatalan aku di situ* :) kak irine nadia dah nak
kawin seyh...TAHNIAH2! ...btw..cik Tunang dia org PERLIS!
haha ....so nanti dia punya majlis bertandang pon diadakan
kat Beseri,Perlis....(7 july 2012) ..whoaahhhh!!! *___* ..rasa cam ak 
pegi deh....bestnya !...(dah berapa kali aku ulang cakap BEST tu?)
haiii...bertuahnya badan kan...dapat bersama ngn org yg
kita sayang & suka..ngeee ..hahahahaha ... rasa cam taste kak irine
tu cam hampir sama je ngn taste aku..hahahahakk :p


ye rr....aku kan suka tengok lelaki yg berkaca mata...sejuk je
mata nak usha..haha.....:p...eyhhh..?? nak hampir sama ngn 
si KURA-KURA tu lah... kann?? kann??. CISS !
hahaha...tak sesuai *gaya sengau*   ahaha
...arhh gediks disitu! huahuahua ..setakat sekarang aku ada minat kat
sorang si polan KURA-KURA nie...haha *directnya aku!* tapi luarannya
je yg sama ngn aku punya taste pon..tapi ada satu faktor nie
yg membezakan aku ngn dia....tettt !!....haha (kengkawan2 aku
mesti tau sapa) ... memang dah lama aku duk admirer kat dia..
tapi aku tak sedar lak sejak bila yg aku duk minat ceng lain kat dia..
hahaha..k2! stop2! back to topic : TAHNIAH KAK IRINE NADIA


haha ..aku nie..time si abg aku dah laburkan fulus dia tuk topup
berokband yg cam beroks nie...aku pon terus g cucuk berokband
nie kat netbook & terus pecut bukak blog kak IRINE NADIA dulo..
hahaha...sgt excited nak jadi "budak itam ngah skodeng" tu
semata2 nak baca entry baru dia....kalau NON-ADO entry baru pon
aku baca balik entry2 dia yg past2 tu...haha..tak pon dongar lagu 
blog dia...pastu baru aku paling tadah kat fesbuk yg bosan tu....haha
pastu aku bukak balik blog kak irine nadia...haha...aku pon taktau 
napa aku suka baca, tapi aku rasa cam feeling gila kalau
baca blog dia...."CAMNA AKU LEH TAU PASAL BLOG KAK IRINE
NADIA NIE?" haha....ada sorang kawan aku yg comel2,kecik2,
lawa2 yg bernama NUR SYIFAA.. haha cik syifaa one of my BFF aku
la yg suruh aku baca ..


mula2 tak rasa apa pon ...takda feeling pon g time baca 
blog kak irine nie...tapi lama2 ..aku kerap gak asyik bukak blog
kak irine nadia nie...sebab aku rasa cam nak tau setiap entry dia
yg akan datang tu..haha...sampailah sekaranggggg......
kak irine tu pon masih muda g & shanteekkk banggett sih,,...
hah! aku harap perkahwinan kak irine nadia nie akan
berkekalan lah hendaknyaaa.....:D haha..nanti tiba masa aku lak..
herhhhh (sudahhhh2 shakila!) ..habang2 aku yg dua org g tu 
pon tak lepas2 g...aku lak nak langkah bendul?...ehehh....
sorry ye ..aku bukan gatal nak kawin..tapi sejak aku bukak blog kak 
irine nadia nie...datang la bermacam2 ilham & idea kat pala
hotak aku nie ...ahaha...aku syok ah tgk pre-wedding photoshoot,
candid photo & hapa bagai tuh...hahahaha...teringin je ponnn...


pompuan .....besa rr..mana boleh TERR-skodeng menda yg cantekk2..
cair hatinyaa....hahaha....btw...byk gak la fekdah kalau
terjah2 blog kak irine nadia nie...mana tempat yg best2 yg dia
penah pegi...mesti dia kasitau sekali link tempat tu...
kena manfaat nie tuk masa depan aku..hahaha .:P nanti takda la
terdesak2 nak korek kat tenet yg cam sipot sedot nie...wuhuhuhu
HIDUP MESTI ADA PLAN ye dak??...hanggok! ...hihi...bila dtg sifat2
semula jadi gatal aku tu...mesti aku tpikir.."sapalah jodoh aku?" haha
eh? ada ke yg nak kat aku? (nada sinis!) ..perangai pong
ntah hapa2 je aku nie..huhuhu


p/s : aku taknak bercinta time couple, tapi aku nak bercinta lepas kawen..wahahaha...main masak2 ngn dear future husband ( yg aku taktau sapa) ..:)
ouhhsemmm....nie baru boleh dikatakan "so sweet"


 bukan nya kata sweet kat bebudak yg couple tak tentu arah tuh! ..heyhh..tu bukan sweet..tu namanya MENGGATAL!...wahahahaha
TERASA? TERASA? TERASA?? BAGOSLAH.! ;p
HAMBEK JA ~
⇦past
future⇨