21 Jun 2012
PJKN sentosa


fuhh fuhh fuhhh(sambil tiup bedak) ..senornya aku baru ja
balik dari kem bla...bla...bla... kt kuala nerang kedah...
nak kata owesome tu ...buleh lah tahan..tu pon 
last2 day baru nak terasa ohhhsemmnya tuh...
k meh aku cita satu satu...

first day :
aku masih kongpius gaban ...nak pegi ke tak..
sebb aku ada test JPJ (moto)...nasib baik akuh 
lulus dgn cemerlangnya..hasil aku jampi2 siket kat tester tu
hahakhak.. so petang tu tunggu lah aku terconggok kat JPN tu..
skodeng pnya skodeng ..geng kolah akuh tak nmpak batang idung lagi..
aku rasa cam aku dah habis lewat dah...tubtubtub...jeng jeng jeng !
aku jumpa dgn dua org kawan lama aku time kolah rendah..
haha... umi & eton... boleh...cakap lah jugak kannn... ;)
cut sikit! ...naik bas ...mngantuk tu jgn cakaplah...mmg sah2...
tapi kan..hati aku takdak lah feeling nak pegi kem pon..
cam aku feeling time aku g kem PKBM ..PKBM tu mmg best!...
elok sampai tu...aku tengok bas budak laki...aku rasa cam Pak Rek
,adik terbuang aku ada je dlm bas tu...(sebak jap) T___T
yelah...teringat kem PKBM

second & third days...
ceramah ceramah & ceramah ......
aku ? ...mengantok mengantuk & mengantuk...
satu aktiviti pon tak masuk ngn jiwa akuh ! ..
ada kayak2....tapi aku tak join pon...
maklong lah..aku kan fobia air ! hakhakahk
not kambing hokay!

4rd days ..
baru nak rasa ohsem....ada jungle tracking
gilossss !! mula2 rasa best...lama2 rasa cam nak tercabut
lutut !...tiga bukit aku & konco2 yg lain daki....tinggi  juram...
huh..mmg mncabar iman aku...PKBM pon tak penat camni
3 or 4 jam gak arh aku & yg lain jadi org hutan..
tgh jalan2 tu..ada gak makhluk tuhan
paling kecik isap darah aku...PACAT ..binatang
paling aku geli!... daki punya daki...elok sampai kem
semua serbu air ...!!! pastu ..malam lak ada percikan 
cahaya....mmg best.....kena bawak lukisan bendera yg dikelilingi
lilin....bawak guna kain batik....serius best2..pastu kena masuk dalam
air parit mana ntah ..malam2 pulak tu....kena jaga jgn 
bagi lilin tu padam... hahahakk..hasilnya kasut akuh dah kusam
plus busuk taik ! (nasib aku tak bawak kasut kolah) 

last day ..
ceramah ...ngantok....
and balikkkkkkkkkk!! yeyeyeye!!!..tapi
aku cam T__T sikit ar...sebab tettttttt kat sorang budak
dari kolah tetttttt... gilosss ! aku kenal dia lama dah ..sbb dia pon PKBM
dulu..tapi napa lah skrang baru nak tetttt ... giloss giloss gilosss !!
sedih sebb dia kata nak bergambar 1 team...dia team sekali
ngn aku...tapi aku excited nak balik..sampai
dorang panggil aku...aku buat taktau...
pi dahhhh aku!!! TERKILAN..haha..
tapi serius ...aku rasa first time aku jadi sedih gini sebab
POLAN nie...giloss !! balik rumah pon
aku rasa cam nak cakap taknak cakap ja...haduihhh
shakila! shakila! ...tak penah ko jadi gila segila nie !
gila sopan ja cara dia cakap...dia ada jugak duk
bercerita2 ngn aku & sorang kawan aku..tapi malangnya
aku tak kosentrate apa yg dia cita tu...sbb suara dia ...aduhaii
  
sobsobsob !!
tengok sini (!)




⇦past
future⇨