6 Jun 2012
kelebihan form 6

Photobucket

holaaa ..selamat datang ke donia shakila! haha 
cuti dah mula??apa aku nak buat hah?...nak pegi langkawi?
ouhh no!no! dorang pon pakat nak balik sini.....so dengan penuh
keterrpaksaan aku kenalah menjalankan keja tetap aku.....iaitu
.....................TIDO!..haha.......keja paling mudah kan dlm dunia..
...ukeh...taknak cita panjang...taknak potpet berjela,
taknak merapu yg bukan-bukan...hari nie aku just nak senaraikan


KELEBIHAN2 FORM 6 =) 




  1. aku takyah pening2 kan kepala tuk nak beli barang2 keperluan yg berlebihan..sebab nanti aku ngada2 nak tuh...nak niehh..nak tuhhh...!!!
  2. aku tak perlu berjauhan ngn mak bapak aku ...tinggal di hostel.cukup tuk 4 setengah tahun dulu =) sbb nanti bila aku dah keluar hostel ..aku akan rindu kat hostel pulak ..bazir air mata ! =))
  3. walaupon aku masih digelar sbg budak sekolah,aku tetap bangga !=D
  4. mak bapak aku tak perlu keluarkan duit yg berlebihan tuk aku..sebab aku nie selalu ada je menda yg tak cukup tuk diri aku =)
  5. form 6 tak berkaitan dgn PTPTN,tajaan2, & pinjaman2 bank yg nanti hanya tau menyemak hotak aku bila aku dah keja =,=
  6. aku otomatikly nya boleh jadi senior kat sekolah..kalau kat U ..junior yg hanya senang dibuli,,aku rasa cam org bangang je kalau org perati2 kat akuh
  7. even terikat dgn peraturan disiplin, hader aku kesah?..sbb kat U ..takut terlebih sosial
  8. aku tak perlu nak jimat sgt tapi tak bermakna aku boleh boros =D .(sekali sekala takpa hihi ;P)
  9. aku tak perlu nak beli baju shantek2 semata2 nak tayang2 kat org lain...cukup hanya dgn baju sekolah aku yg kelabu2 tahik hunta tu.=)
  10. yg bestnya aku boleh ulang alik ke skolah, ke rumah ,ke skolah, ke rumah balik sambil mnikmati panorama kesesakan jln raya..lama2 pening aku

hihihi....ada fahemmm??haha ..nie je kot senarai2 yg aku terpikir
kat hotak aku...sebab aku taknak tension2 pikir yg negatip2
kenapa aku TAK DAPAT maktab tu !...senyum siket =))))))
hahahaha..tapi apa pon tahniah la kpd sapa yg dpt sambung kat
tempat best2 & U yg tiptop gitu..terutamanya kengkawan2 aku =)
pasti aku rindu dorang (bajet cam tak nak contact) haha!
haaahhh...walaupon dah berulang kali aku sebut benda nie
tapi aku tetap nak sebut lagi 
"SAMPAI SEKARANG AKU STILL TAK CAYA YG AKU DAH 18 THUN"
haha...seriously..rasa cam takleh terima hakikat rr yg aku dah besor.
haha..sebab aku taknak pisah ngn sapa2 ='(
even bukan sekarang tapi at future ? sapa tahu kan............
ouhhhhhhhh ....(sekarang entry aku akan lebih kpd
kehidupan akan datang) .....ye rr....tapi Insya-Allah aku akan
pertahankan status aku yg menyingle sejak azali lagi tu....pa pekdahnyo?
hahahaha...(bajet bagos disitu) ..besa rr aku! :P 
"EH BETOL KE YG AKU DAH 18 TAHUN NIE???? BETOL KE? BETOL KE??"
(sambil gosok2 mata tak caya)
aku taknak besar g..huhu..haha ...erhh ..tak baik deny takdir ALLAH!
aku harap aku dapat apa yg aku nak...ye r..sapa g yg nak tolong
diri kita kalau bukan kita sendiri..hoho.. berjela entry aku...rasa2
ada tak yg baca sampai habis ?. haha :p
⇦past
future⇨