25 Jun 2012
hairstyles

Photobucket

hi peeps! hari nie aku nak share ngn korang gambor3
gaya rambut yg agak style gak lerr...(bagi aku)...
haha...TAPI aku just suka tgk je...takda niat pong nak
ikut gaya omputih sana nun..huhu ..
jum skodeng !!
........
....................
...........................................











haha..nie antara style rambut yg aku rasa aku minat lah ...haha
aku lebih minat tahap lebam rr ngn rambutt pendek
berbanding rambut panjang.....rambut yg ala2 lelaki siket
tu mmg ohsem aku cakap ko! :D ..maybe gambor kt atas ni
biasa2 je bagi korang..."eleh pe sgt style lapuk atas tu"
(ada suara2 yg berbisik)..haha..aku mmg boleh tau isi hati korang
ngehssx3..takpa...nie aku nak kasi korang terkezut biawak..!
style pilek yg mmg owesome habis!.... ..jumm...



 mak aiiyy !! guitar di atas kepalanyerr punnnn ...-----> eric leong

agak2 korang... hape menda kat atas kepala dia tu?
siput? gajah? singa??




makk aii !! sentap dada aku tgok !
wahhh ....lagi menakutkan aku tengok...haha
sure berat pala hotak nie...haha..giler
ada gak org buat rambut yg gayanya ala2 haiwan...


:sekadar tatapan bersama :)..sharing is caring...



⇦past
future⇨