16 May 2012
mata 'ana sakett~! (o.-)

Photobucket

tulunn..tulunnn ! sape sini yg berbaik hati,limpa jantung tuk
nak derma mata dia kat haku?..huhu ..aduss ., mata ku sudaa sepet
sebelah ..feliknyer! :'( ni mesti haku dah terkena virus jangkitan
sakit mata drpd kedua anak2 sedara haku ..ah bukan agak2 lagi tapi
memang dah pasti aku dah terjangkit drpd dorang .. kureng hasem .
bila korang balik nanti ,siaplah korang ,aku buat sup ekor sorang2!
haha :D .. 


ikut hati aku nak pegi kolah hari nie.yela rr .hari nie kan ada sambutan
hari guru .. macam meriah je aku tengok persiapan bebudak muzik
buat..huh?..melepas haku nak tengok . siap dorang berkempen lagi.
pakat2 edarkan borang undian piliharaya bagi cikgu2 .spt cikgu
paling popular,paling sporting,paling serbaboleh .bla...bla...bla... haha!
kat smk TLS? hentah ler ..teringin ler jugak aku nak pegi.. ada la 
kawan aku ajak .tapi tulah __ mata awok nie sefet ..nanti tak comei
lah ..nak pegi sana kena buat comei kit .( sediakan baldi sebelum muntah
plis?!) ;p .hahahahakk !! btw.ouh lupa nak kasitau benda alah yg tak berapa
nak penting bagi korang tapi penting bagi aku ..mak aku dah balik!
haha..excited giler haku sebab aku tak perlu lagi nak kerahkan tenaga 
aku bangun awal buta ,buat keja tu keja nie..mereputkan jari jemari halus
aku .huahuahua ! nak kena bangunkan dak ijan yg sedia payah nak 
bangun tuh... yep aku ngaku..tugas seorang ibu memang susah.tapi
dorang sikit pon tak mengeluh kans? .tu sebab aku respek insan
yg bernama ibu..& aku paling mak aku sorang dlm dunia nie!!!


kalau org couple sllu kata "aku tak leh hidup tanpa ko"..
tapi aku? "aku tak leh hidup tanpa,mak ayah aku! & family aku! :'("
tu lah hakikat hidup aku .huhu..i cant imagine about my life
without them :'(((( ..ouhh....*sorry touching2 sikit hari nie) ..
kadang2 tu aku terpikir yg aku takmau kahwin..hahahak..
sebab aku nak duduk ngn mak ayah aku..nak jaga dorang..
tapi ..hanya Allah yg tentukan ..:) 
"achu sayang mak ayah,abang gie,kak an,bang jan,bang wan,
ayong,adik, & semua kawan2 aku!!!" 
tapi yg paling pertama dlm hidup aku ialah ALLAH &
RASULULLAH ..:))

⇦past
future⇨