10 May 2012
syed hassan :)

Photobucket

hephep! kehidupan sbagai student dah bermula..huhu derma?
arh..rasa tersangatlah keboringan...orintasinya pon berapa 
hari ja..tapi yg bestnya time orintasi tu bermula lah balik
sifat2 semulajadi yg sedia ada dlm diri aku & kengkawan aku 
haha. orang bagi ceramah kat depan kami duk bergelak..dah
la duduk barisan belakang sekali...hahaaha..nak buat macam mana
kan..dah habit ...haha..di derma,rasa jiwa aku macam kosong
takda perasaan je..huhuhu..takpa la bangga lah kejap yg aku
pernah menghuni situ..


hari nie aku kesana kemari semata nak settlekan pertukaran
sekolah .kemana lagi kalau bukan sekolah kelahiran form 1 aku 
dulu....haha..jakun ja first2 aku masuk situ..yelah..dahlah takda geng
..nasib baik dorang2 kenai jugak aku..haha..:3.. tok arab?
haha..tetap macam biasa dengan aku..bestfriend lah katakan..:p
bertumbuk bertampaq dah jadi lumrah! 



⇦past
future⇨