4 May 2012
perangai !

Photobucket

shakle razle is on air! hahahakk..*bajet orang putih sikit* :p
hari nie rush2 sana sini semata2 nak settlekan borang 
masuk form 6..(padahal takda lah sibuk mana pon)..tapi 
bayang kan esok aku kena pegi langkawi semata2 nak
 ambik surat tawaran aku... haha...sikit timbul penyesalan dlm 
diri sebab tak prepare awal2..hishhhh..nie lah sikap yg 
terlekat padu kat aku..dari dulu tak berubah..hairan betol ? =='
sampai lah dulu ..spm nak hampir pon aku still lagi boleh rilek badak
pasal exam...:(..ya Allah buanglah jauh2 sikap pelik tu..Aminnn


lagi satu aku tengah pikir macam mana lah aku nak lemparkan
jauh2 sikap buruk aku yg lagi satu nie..sikap suka tangguhkan kerja 
aku nie saaanggggaaaaattttt lah suka tangguhkan sesuatu kerja tu..
hishhh..pada aku "alah..nanti lah! nanti lah! nanti lah!"..fiuuyoohh
bila dah tiba masa ,barulah aku tergedik-gedik,terkemut-kemut &
tergegeh-gegeh nak siapkan....time tu lah nak kalut tak tentu pasal
,rasa nak marah tak tentu hala! bab attitude!
⇦past
future⇨