19 May 2012
MSSM di Perlis =)

Photobucket

hoihaihui~!..apa kabor kpd rakan2 sekalian....macam mana
study2 anda diluar sana?..good sangat2 ker??..haha...
btw...aku rasa seluruh malaysia mesti dah tahu kan yg MSSM
tuk tahun nie akan diadakan di negeri kelahiran aku yg serba indah
nie...haha...mana lagi kalau bukan kat negeri kayangan teww..
PERLIS INDERA KAYANGAN....... soo...sebagai student di sebuah sekolah
SUKAN of course lah aku sgt2 berbangga sebab mesti lah muncul
muka bebudak kolah aku yg kecik2 cinonet,tinggi2 lampai lampau,
badan bersasa penuh muscle2...seksi & seksa bagai tuh..haha =D


dan jugak sbg form 6 ..cikgu dah wajibkan tuk sertai kawad dlm
perbarisan yg berjela2 tu...menayangkan muka di skrin2 tv nanti,,
(bajet popular gitu..)..tapi...tapi....kesihatan mata aku nie...tak berapa
nak baik2 lagi....so dgn otomatikly nya aku dah TERR-reject...ouhh =(
aku kalau bab2 kawad mengawad nie...memang aku sukaa....=DD
*ahlil PKBM lah katanyer dulo2*haha =..= ..kan dah TERRkembang
semangkuk tingkat ! ..tak silap aku..dengar
mulut2 yg bergosip..malam terakhir MSSM nie..sampai ke pagi kot
dorang kena kawad2...haha...ada untungnya jugaklah aku direject kan..
tak sanggup aku nak menempah TIKET ponteng sebab bangun 
lewat ..=) ..dak akmal ada gak kasitau aku yg dia ada persembahan
apa ntah kat stadium..tu tuk smk TLS kot...dia menari ke?? haha
tak sanggup aku nak tonton..hihi..peace brader ! =.=V
..NAK PEGI KE TAK? NAK PEGI KE TAK?? ...transporter to supporter me
non-ado ler fulak...aduhaii shakila oiyyy...nasib malang tol lah!



aku pong nak gak meng-TIPTOPkan diri kat sana....huhu...
naik motor sendiri?? kim salam je lah bapak aku nak bagi....
cousin aku komain lagi bangga yg dia dah lulus JPJ..dgn 
hanya sekali je test..huh! kasi aku jelis ?.........siket pon TAK hokayhh!
hah! berbalik kpd MSSM ., harap PERLIS dpt buat yg terbaik yaw..
mana tau kat negeri sendiri nanti boleh jadi juara ke ..haha..
i always support you guys!...gudluck! =)) 
⇦past
future⇨