27 May 2012
bestfriends forever (BFF)

Photobucket

say hello kpd makcik2 sunshine .....=) .. kerap sungguh aku 
meng-hupdate blog aku kan ...kannnn... hakhakhak...ye rr
mana tau pasni aku busy ke ,or tak TERRRR-update langsung..
(bajet sibuk) ..ehehh..biasalahh ..kita kan dah jadi budak
STPM ... :D mesti rr nanti akan sibuk ,rushing2 sana sini ala2
budak U ...... soooo...sementara tengah tak mulakan apa2
pembelajaran & pengajaran lagi ..apa kata kita manja2 kan
dulu blog kita nie sebelom usang ..:( 


the story mory aku tuk hari nie ialaahhhh pasal BFF .....
sapa sini takda BFF?? meh ler berkenalan dgn aku..aku
sedia menerima sapa2 saja asalkan bawak pengaruh yg 
baik2 ...aku ada ramaiiiiiii BFF... haha.. jgn korang ingat aku nie
poyos sgt sampai non-ado BFF langsung !! .. BFF aku
semuanya mempunyai otak gila2 yg semacam aku hahahak...
sporting ,& gila2 & sporting & bla..bla..bla... .mulut pon 
boleh tahan padunyerr..hahaha tu sebab aku bangga 
sebab takda rr sapa nak berani2 kacau haku ..haha...
(bajet haku ada bodyguard gitu ;p) ..hahah gurau2 sajes deh
..




tapi bukan senang nak cari BFF aku cakap ko ! macam2 cabaran
kita kena hadapi ....ye rr ..nak cari keserasian lah katanyerr....
dlm persahabatan nie kalau tak gaduh tu..maknanya
tak leh diiktiraf sbg BFF lagi rr tuh.... orang kata selalu gaduh tu
tandanya makin erat or akrab gitu ..hahaha...aku pong ? arghh
jgn tanya lah..dah berjuta beribu-riban kali dah berperang
tarik2 rambut ngn segelintir BFF aku ..haha ececece.takda rr
sampai tarik menarik tertarik camtu .... tapi hasilnya hahahau
sampai sekarang ? kamceng!!! boleh histeria ouh kalau 
gaduh lama2 ...paling minimum pon beberapa saat je kitorang
gaduh.......hhahahah ..... sekarang ? ada rr sikit sedih sebab salah 
sorang BFF aku dah tak smbung belajar sekali dgn aku :'( ..
4 tahun beb aku sekelas ngn dia..sama2 gila ngn dia...huhu
*kecip2 mata nak berair dah nie!* ........... yg sorang lagi tuh
5 tahun termasuk d hostel ...sama2 gila gak ..:D  ..
haiii...takleh bayang aku nanti bila nak habis kolah...mana
lagi aku nak korek2 cari BFF yg perangai macam dorang nie :'(
wuwuhuhuhuhuhuuhuuuuhuhhuu :'O ..
boleh tak kalau aku angkut sekali BFF aku tu pegi sekali ke 
tempat mana2 bila aku dah keja nanti?? boleh kann??kan???
hangguk cepatt !!! ........cuma bila aku dah kawin nanti baru lah aku
lepaskan dorang..hauhauhau..(gelak bongkaks)!..:D...

⇦past
future⇨