11 Apr 2012
sesuatu yg cair dimulut..nyum..nyum...

Photobucket



hakhakhak...sapa yg baca entry nie harap jangan marah ,geram or

rasa macam nak pelempang aku..harharhar..sebab aku nak kongsi dgn korang
desert kegemaran aku yg paling aku suko seantero donia...ohhh....slurrrppppp
*jilat jari*....aku sendiri pon cair kalau tengok....ouhhhhhh :')pasti ada
yg terliur sekarang kan... hahaha..jangan marah! nanti kena jual!!!!


ice cream!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! most popular in the world!!!




ais krim tiramisu ;p


haishhhhhhhh sabar!.....sabar!.....


haii...si magnum nie aku tak dapat2 lagi...*kesian*
kita nie kalau layan ais krim...hati yg membren tu pon bole shairrrrrr....
bole sejuk beku....aduhaii.....release segala tension.......


antara yg paling aku suka sekali tentu lah shoklate....










aduhaiiii.....:(` terliur habisssssss...slrrrpppppppppppppp
sorry ye kpd sapa2 yg menitik air liur..hahaha...kalau anda rasa lapar,,
bukaklah blog saya ;p *promete nampak* ;p hakhakhak
⇦past
future⇨