6 Apr 2012
perubahan hidup...

Photobucket

memberi orang harapan nie lebih membuatkan kita jadi serba salah
daripada kita mengharapkan harapan drpd orang lain ....bila umur kita dah
makin terasa dewasa sikit.,fikiran pon makin matang yedak??..:)..kadang2
aku sendiri pon tak sedar yg aku dah 18 tahun..mak aku selalu cakap yg aku nie
dah macam anak dara org dulu2...sebabnya aku tak rajin keluar rumah..huhu
sebenarnya aku nie teramat sangatlah teringin nak keluar dgn kengkawan,,
nak makan2 ke,picnic2 ke,,ape2 jelah,,,tapi susah sangat nak diberikan kebenaran
yelah..aku faham..sebagai ibu bapak yg mmpunyai sorang je anak pompuan
bongsu ..mestilah berjaga2 kan..


even kadang2 tu aku rasa macam aku boleh jaga diri sendiri tapi kita tatau
kan apa bahaya yg akan datang...:(...perubahan tak semestinya kita boleh
dapat kebebasan kanss....haha...kang merana seumur hidup pulak sebab derhaka..
lagiiii susah....kompom neraka lah destinasi berikutnya!! Nauzubillahh!! 
aku harap aku akan tetap jadi diri sendiri dan lebih baik dari yg sekarang :)
yelah..sapa yg taknak banggakan ibu bapak kan...mintak2 dijauhkan
semua yg buruk2 dari hidup aku yg akan datang...eh..nak tau kenapa tetiba
aku post entry mcm nie...harharhar..sebab aku selalu tengok kat tv tu..remaja
lari rumahlah,ikut balaks lah...mcm2 lah..eiiii seram betol...kadang2 aku pulak
yg panas hati sebab rasa mcm dorang tu tak hargai mak bapak dorang...


tapi tak boleh lah nak salahkan dorang jugak sebab tak semua mcm tu..
ntah2 ada yg kena paksa ke,kena pukau ke kan??..(istigfar)...donia..donia..
mcm2 boleh berlaku sekarang nie...kalau tak kuat iman ..hancus hidup!:(
aku nie bukannya apa..cuma sekarang aku selalu tefikir pasal masa depan je..
kalau dulu..yes! aku admit yg aku selalu rasa pasrah je..but now!...aku
harap kalau aku tak mewah pon takpa..asalkan aku boleh berjaya dlm hidup
& dapat mewahkan hidup mak ayah aku :) Amin Ya Rabbal'alaminn....

⇦past
future⇨