17 Apr 2012
lisence?part time job semula?..

Photobucket

aneyoungseyongbla..bla..bla.. ntah hape kebenda ..(nak try cakap
korea sebenornye)...*stop kerepek !


aduhaii..umor dah 18 pon masih terkemut-kemut nak bawak motor?
buat malu jelah ko!..=,=...tu belom kereta g....kelmarin semangat 
aku belajor bawak motor...bawak punye bawak...terpeleot sekali..
jangan tanya la terpeleot kat mana..memang dah kompom2nya
kat corner!..aku memang lemah kat part situ je..:(...camna nak test ujian
motor nie...?? dah la ramai dgn bebudak sekolah je...aduhaii...
nasib baik muka aku ada ala-ala budak2 tingkatan satu sikit..ngehxx3 
*perasaan sebentar!* ..  aku tengok kengkawan yg lain pakat2 ada
kerja..*nada jeles* aku bila lagi?? takkan nak nganggur goyang kaki
24 je...duk berlemak badan!.ohh...:(.


nak cari keja! nak cari keja!
nak cari kayu! nak cari kayu!
⇦past
future⇨