1 Apr 2012
aku masih muda!

Photobucket

salam april fool!!!hakhakhak...tapi jangan risau aku takdak nak mengena2kan
@ membodohkan orang ....sebab itu bukan budaya kita kan??:)...bahasa yg baik
melambangkan bangsa yg baik jugak kan...hihihi....(wahh ..mcm comei je ayat tu)
ahahhahahkkkk :p


aku sebenanya dlm rasa serba slah nie sebab ....sebab2 tertentu yg bahaya untuk
aku cerita kat sini..selama nie aku tak penah terpikir sampai _____  bole jadi serius
mcm tu...aku rasa aku mmg tak patot lagi nak pikir benda2 yg gila serius dlm hidup manusia...mula2 aku ingat dia melawak2 saja dgn aku...yelah ..dia kan mmg suka
buat lawak..tapi dah banyak kali sangat duk cerita pasal hal tu kat aku...aku pon cuak ahh......takut dia buat betoi2...hmm.hmm...aku harap aku bole jadi bestfriend
dia sampai bila2...Aminn....now! bestfriends aku bertambah lagi..hikhikhik...takpa 
berkawan biar seribu,berkasih biar satu,bercinta biar setia..:D...
⇦past
future⇨