12 Mar 2012
happy birthday :)

Photobucket



hemsem tak ayah aku..haha

happy birthday kepada ayahanda aku ...haha...aku pon kalau tidak
konpius antara 12/3 or 13/3...tubtub...dak iwan,my brada ngator mcj....
baru teringat..erkk..aku rasa time aku sekolah dulu...aku dah tersilap isi number 
IC ayah aku..hehe...aku kan suka buat pandai ..isi apa2 borang kat sekolah
pon...aku yg isi IC number mak & ayah aku ..tapi dah tersalah hafal..hhuhu...
hmm.hmm...time dalam phone....bukan main lagi sakat aku...
cakap aku lembikss lah hapa lah...tapi bila balik sini...diammmm je..huhu
rindu pulak kat dia...rindu time selalu gadoh2 dulu...aku je yg banyak balun dia..
dia tu gelak ja..tapi cara dia gelak tu lah yg selalu buat aku sakit hati dulu...
sekarang...haha...kat dia lah.antara abang aku yg paling aku suka mintak 
topup..haha....sebab sepantas kilat dan bule tahan banyak jugak 
dia "sedekah" kan topup kat aku...huehuehue..nie yg buat sayang kat dia nie <3
eh...tapi orang selalu cakap muka aku dengan dia sejibik...kalau buruk aku.
buruk lah dia jugak...huehuehue...kalau hemsem dia..hensem lah jugak aku pon.


back to the topic...ohoohoho...bulan 3 nie...dalam family aku,ada dua orang 
yg empunya birthday..iaitu kakyong & ayah aku..hmm.hmm. patotlah
sayang sangat wan dia kat kakyong..hehe...cucu wan ...hehe...
jap.... aku nak try,test,cuba nak senaraikan birthday para-para ahli keluarga 
aku nie...hehe...

  1. Noor Izzuan bin Razali(dekwan) ~24 januari 1989 
  2. Mohd. Rizal bin Razali(Jan)          ~22 februari 1986
  3. Zulaikha Hanani bt Zeri Hisham(ayong)  ~5 mac 2008
  4. Razali bt Che Noor(ayah)     ~12 mac 1955
  5. Nor Zehan bt Ozir(kakak)      ~28 mei 1979
  6. Ahmad Bukhari bin Zeri Hisham(adik)             ~5 julai 2009
  7. Ropisah bt Lat(mak)               ~27 september 1960
  8. Zeri Hisham bin Razali(gi.e)    ~ 31 oktober 1981
  9. Nor Shakila bt Razali(aku)      ~13 november 1994


tediaaaa.........dulu drpd 6 orang dah jadik 9...*banggakan...haha

tapi bila tengok balik kan....birthday abang gi.e aku dengan birthday aku
angka dia terbalik kan...haha tapi tahun dgn bulan je lain......apa pon..aku
jugak yg last...huhuhu.......tapi lah kan....dalam family kecik aku nie..tadak
kembar....kan best kalau ada genetik yg kembar...fuyiohhhh meriah kan.!kalau perasan lah kan...antara nama aku dengan abang2 aku...nama aku sorang
je yg tadak "Z" ..heheh...tu pon kecoh !...haha...erkk...?? ..aku kan suka buat kecoh...
tapi ...kalau nak diikutkan hati aku lah kan....aku teringin sangat time hari
 raya ,aku bertepuk tampar ke,bertarik telinga ke, dngn semua adik
 beradik aku...ouh...happening nyaa....tapi tak pon....asyik2...mesti
tinggal aku sesorang kat rumah...sebab aku nie tak suka pegi rumah
orang yg dekat2...nak pegi beraya rumah yg jauh ja....so..aku pon layanlah
cita kat tv....hehe....


okayhhh...aku dah melalut pasal raya pulak...maklumlah.....tahun lepas..
tak dapat nak rasa nikmat raya betol2.....tahun nie lah aku nak melaram...
huahuahuah...aku pegi jalan2 sepanjang hari...InsyaAllah........


k lah....berjela dah aku kerepek ....bui~bui....Assalam..:)
⇦past
future⇨