5 Mar 2012
happy birthday kakyong..;D

Photobucket

sapa yg sambut birthday hari nie aku wish sesiap yew.."happy birthday" :)
napa aku berbaik hati nak wish?ahaha..selama nie tak pulak kans..
kecuali kalau ada birthday kengkawan or family aku ja...haha..sebab.....
hari nie adalah hari ulang tahun Zulaikha Hanani bt Zeri Hisham yg ke-4 tahun!!!


anak sedara kesayangan aku merangkap cucu sulung dalam family
aku..hahaha....kejap je kans...pejam celiks..pejam celiks..pejam celiks...
dah 4 tahunnn......kans....dah sekolah pon...nanti tub-tub...dah masok 
darjah 1..& pejam celiks..pejam celiks lagi....dah masok sekolah menengah...
pastu.....pejammmmmmmm ..baru celiksss pulak....dah nak kawin dah....
andddd aku pon dapatlah cucu sedara..haha.time tu aku?...ntah2
cucu sendiri pon ada ke hapa ...haha....*jauhnya pemikiran aku...:p


hmm.hmm...kalaulah aku tak balik sini lagi..dah sure2 aku bule 
sambut birthday kakyong sekali...ish3..:'(..*kesian!...aku bule jadi tukang meriah
& tukang nyanyi..huehuehue..;D...hadiah...??..heheh..tak balik sini...takda
hadiah hokayhh....cadang tu nak kasi ferrari sebijik..haha yang control jelah..
hahaha...*berangan!..;p..takpalah..nanti kakyong balik..kita main
lawan sendawa kuat2 yeww...ngehxx3..:)..hokayhh lah.....semoga happy
selalu ya ayong & adik bukhari...love u all so mucchhhhh ..:*
⇦past
future⇨