31 Mar 2012
dalam hidup mesti ada target...

Photobucket

kalau dulu aku jarang berfikir tentang sesuatu perkara yg aku rasa aku nak..
kalau aku cakap aku nak "benda" tu,terus aku grab..je..(tak semestinya benda)
tapi sekarang,,baru aku betol2 faham...tak semestinya kita akan dapat semua yg
kita nakkan tu...sebab......apa yg kita paling nak tu lah yg kita takkan dapat kanss?
hmm.hmm..aku taknak cakap banyak pasal benda alah nie...sebab aku takmau
pikir sangat...huhuhu...sebab kalau aku pikir..aku jadi gelong...hehe... aku kan 
kadang2 gelong sikit...yeke??,..eh..mana ada!!haha...


kadang2 kan aku rasa macam aku nak semakin matang...ehh..mestilah!haha
erkk..maksud aku..mcm aku dah nampak apa yg aku target dlm hidup aku
nie..hihi....aku rasa macam aku tau apa yg aku angankan dlm hidup aku
sebelum nie...haha...aku harap aku bole capai apa yg aku nak tu ..insyaAllah...
usaha tu yg penting......dan yg paling penting! aku sayang Allah,Rasulullah,
mak ayah aku &seluruh family aku...iloveyousomuchhh...:"D
⇦past
future⇨