16 Mar 2012
bad feelling & good news

Photobucket

selamat hari cuti yang ke erkk??....pinjam calculator & tolong kira jap..hehe
...dah nak bukak sekolah kan...kesian kat adik-adik sekolah....kembali tak cukup
tido..hahahah..padan muka! :).......hari rabu nie.....semua pakat-pakat tak sabar,
excited & macam2 feeling lagi....nak pegi sekolah ...bagi bekas calon2 SPM 2011
tahun lepas...but....not me.....ntah lah...aku rasa macam dah habis pasrah je.....
taknak target apa-apa & taknak jangka apa-apa...


untuk tarikh keramat tu..aku just excited nak jumpa kengkawan aku saja okayh.
takdak hajat untuk yang lain!...:(....abang gi.e aku pon dah mula mintak number
IC aku & num angka giliran aku masa SPM ....oh no....apa dia proses? lantak..
aku taknak ambik tau....& dia jugak suruh aku tuntut apa2 present dari dia kalau
aku dapat A...aku pon malas nak layan & dengar....sebab nanti takot lagi aku 
keciwi...:'(...huh! stop dulu untuk feeling semak-semak nie


the news aku baru tau....InsyaAllah....keluarga aku akan bertambah lagi dalam
masa tahun 2012 nie...hahhahahaha ..InsyaAllah.....:)...dan maybe jugak aku akan
dapat kakak baruuuu!!!ahaahaha......aku pulak yang terlebih....InsyaAllah....
time aku dah habis sekolah nie lah ...macam2 nak bertambah..apa2 pon...........
Alhamdulillah.......may Allah bless my family & everyone who i love...Amin....:)


p/s : okayh..untuk hari rabu nie..jangan sampai nanti ada yang aku tak kenal pulak
         kengkawan aku...yelah....dalam masa 4 bulan kan...macam-macam dah 
         berubah..hahaha....
⇦past
future⇨