21 Feb 2012
keja kat tempat baru....heheh

Photobucket

not bad sangatlah keja dekat tempat baru..kak ija tu pegi hantar aku...macam
besa ler...elok aku sampai...kena pegi dekat kedai satu lagi...ikot je aku
ponn...heh!first time keja...macam2 yg tak kena benda yg aku buat..
heheh..buat malu jah...nasib baik makteh tuh tak banyak songeh..
makteh,pekerja dekat situ jugak... 

tadi time nak pegi keja,lalu depan idaman suri...haishh...rasa rindu pulak
nampak lah dorang baru nak masok keja....hmm.hmm.nampak ipin...uihhh
gegehh puulakkkk!so....keja kat tmpat baru?sangat bebas..
makan time bila pon bule... makteh siap bagi  chance lagi kat
 aku...nak pegi jalan2 kat kedai depan tuh..
kedai depan tu pasaraya Sakan...haha..aku pon apa lagi...
merambangkan mata aku lah tengok baju2,seluar2...hapa bala lagi
last2 ,,beli lip ice jah..kekekeh....:P ..tapi yg tak best nya boring!
lagi boring dari keja kat idaman suri derr....makteh keja
keluar pegi amik anak tokey kat sekolah.....tinggal aku sesorang...huh!
dahlah tatao apa....elok customer mai jah..aku buat tatao..apa dorang tanya
jah aku jawab tak pasti...tak pasti ..& tak pasti..haha
last2..tak beli jugak dorang..wakakahh.....padan muka!
bangkraplah kedai tu kalau lagi lama aku keja ..wakakakakahh!!!

so...tersangat lah rilexx badak aku keja...siap tengok tv
layan indon lagi..heheh....
 tapi...aku cadang nak keja sat jah...pastu ingat nak mintak idaman 
suri balik....heheh..hmm.hmm...tak bule duduk pon takpalah...
asalkan aku ada kawan untuk bergelak....tapi................tmpat nak 
solat tu macam mana??...huh!:'( ..kak aku macam tak bagi jah
..ahhhh!! kira apa aku


hah! cancel ah semua!! baik aku keja kat tempat aku..Perlis tercinta
haha..kat K-Ceria tuh.....laaaagiiiii senanggggg kanss3???
wikwikwikwik ..:p..haha ...huhmm.huhmm...nak
ikot abang aku mai langkawi lagi ke tak?????
 aku nie keja...2 minggu kat situ,seminggu kat sana...
.cehhh....keja hapa gitu...part time gila aku...haha....macam
keja main2 pulak.....cisss!...tapi...yg bestnya..kedai tu dekat dgn kedai
buku..haha...makin rajinlah aku melanggan novel ....huihuihui
..hahaha....pandailah ko kila!...*kembang jap.......=..=
tapi yg buat aku lagi kembang....aku sebot ja nama abang aku
....."oh cikgu zeri tuh..."," ohh..nie adik cikgu zeri"....
perhh..bangga tak aku?jangan cakaplah....haha..ramai jugak
yg kenal abang aku rupanya...ish2...aku pon kadang2 lupa yg
aku ada abang...herkkk???!!!==' 

 what the kind of people?? macam2 aku jumpa.....tapi tak sehebat mcm yg
aku jumpa di idaman suri... :).....berjela tak story aku malam nie...of course lah!
sekarang nie barulah aku tau..betapa susahnya nak keja nie,...heiii!
(betapa teww!! poyosnya)! ;p...

k lah...jumpa malam berikutnya..............daa(^_____^)
⇦past
future⇨