10 Feb 2012
kecewa keciwi =..=

Photobucket

huhuhuhuxx! :'(
aku pon nak pi jugakkkk hari kantin & malam amal kat sekolah aku !!!!!!!!!!!!!!!!!
nak jumpa kawan2!...................rinduuuuuuuu.. <3
tapi keja pulakk....ahh..keja tu bila2 masa pon aku bule monteng....
tapi nak balik naik feri tuh yg aku segan kalau sorang2...huhu

arghhhh!!!!...babuss betol!.... ~''~
hmm.hmm.. semalam aku terpikir nak cancel mintak berenti aku tuh
sbb aku rasa sayang nak tinggal keja kat idaman suri tuh......
tapi bila aku pikir tak larat,malas! hmm..aku biarkan jelah


lagi satu...aku takot jugak nak mintak keja kat tmpat lain...
takot balik lewat....dah elok2 dah keja kat situ...nak cari tmpat lain
pulak...............huh! konfius?konfiuss?? =='
kadang2 aku rasa mcm aku nie cari penyakit pulak...cari masalah!
keja kat situ best...cuma pagi2 uh aku selalu rasa malas nak pi keja....hmm.hmm
besa lahh..macam time nak pi sekolah duluuuuuuu..........deret malas!


awi...sorang pekerja kat situ...rupa ada...tapi macam bendul2 sikit..haha
tak larat nak gelak aku kat dia......deret cakap mcam orang tak bersalah...
ikot suka dia jea nak tmbak.(cakap)....tapi yg buat aku lagi nak tkejut berokss...
ada pekerja muda dari aku tuh...bukan saja berenti sekolah..tapi ada yg dah kawennn derrrrrrrr.....phewitttt! haha


aku??? (kesitu pulak aku!)ngehhxx3
seriusly..kat situ..time rehat petang paling aku benciiiiiiiiiiiii!!
sebab aku tatao nak rehat dgn sapa..ada shif...dah laa 15 minit je....
kuang hasam keping!...=='....hobi aku time keja ?
haha!..dari dulu tak penah berubah beb......selaluuuu melancong ke tandas!
hahahaha ..kalau dulu time kat sekolah..aku selalu melawat toilet
sekarang pon shama jugakkk dong..............cuma dulu melawat toilet sbb saja2 gegeh sekarang melawat toilet sbb aku lenguh je asyik berdiri...pi toilet tu
lahhh tmpat aku melepas lenguh haku nie...kadang2 tuh aku duduk ja 
atas baldi yg orang guna mop lantai tuh...ngehhxx3 :)
elok supervisor masok...aku pon berlakon lah perbaik tudung
(bijak mana aku kanss??)

sebot pasal supervisor...nie lahh aku paling benci sekali...stail duk
perasan bagos sunggoh...heiiii..macam nak jet pala ja ...dah lah 
muka berkedoootttttttttttt..............nyampah betol!.....
nie lah punca2 & kekangan2 yg mnyebabkan aku nak f*ck muka dorang!
(terabor ayat komsas aku!)
  
 
 
⇦past
future⇨