3 Jan 2012
tak sabau nak pegi sekolahhhhhhh....

Photobucket

esok sekolah whoahhh..hari nie aku nak tergelak tengok anak buah aku pakai kasut sekolah comey...kemetot..haha dah 4 tahun..nampak happy je dia nak pegi sekolah umi dia..orang dah biasa kena tinggal kanss...adussss teringat la time mula aku masok sekolah..diam je...pastu lama2 bising tak hengat doniaa ..orang bawak beg berat2 batu pegi sekolah,aku tak..beg aku sentiasa ringan..aku kan ringan tulang
hari orang tak pakai baju sukan..aku pakai baju sukan...pastu nampak bapak rahman kelam kelibot sembunyi..*bijak kanss* ;p


now?rindu dengan semua tu...baju sekolah,beg sekolah aku yang selalu kena kutuk dengan PakRek sebab koyak...kasut sekolah sekolah aku hanya sekali aku salut kiwi
kalau nampak kat adik terbuang aku yang sekor tu ..mesti kena kutuk....cisSs!! takpa lah nasib baik aku baik giler...so aku biarkan la ....ohhh iyaaaaa...hai nie birthday bestfriend for ebor aku sorang..iaitu Angah!...haha dia ada kat kem PLKN sekarang nie...*bangganya aku kasi tau*akay...esok nak sekolah ..tido awal...kasut pon dah salut kiwi...beg pon dah isi buku2..bau pon dah iron lentik2 plus ketat2...semangat nak belajor nie...*dalam hati nie rindu*


⇦past
future⇨