28 Jan 2012
jerawat comei lotei........

Photobucket 

jerawat mmg comei..tapi lagi comei kalau tak hingap kat muka aku...habis berbintik-bintat meriah kat muka aku & mninggalkan hablur2 yg kureng enak untok diusha....huh ! mmg lah orang akan cakap"normal lah tuh"...normal pala hotak korang...*ngehhx3 ....ada ke yg suka dgn jerawat2 bagai tuh....susah betol nak cari pncuci yg ssuai..


hari tuh aku bkenan dgn satu pncuci nie...tempek punya tempek sampai  berbuih2 tak hengat donia....si jerawat comei dgn kekasih setianya, jeragat ponnn punya bahagia berdating kat muka aku tak hengat donia !!..maunya tak hangat plus-plus aku pon....


aku tgok muka kak aku punya licin putih bersih lagi suci......aku pon usha punya usha...rupa2nya dia guna krim ___________ ....mmg agak popular lah jugak krim tuh....apa lagi ..aku pon suroh dia beli kat aku .......dgn misi aku nak mghapushhhhkan segala macam jenis hablur-hablur tak guna tuh !!....so...selamat tinggal cik safi balqishhhh...yg dah sekian lama jadi kegunaan aku tetiap hari....huahuahuahaa (gelak kejamss !)


seriously,muka aku mmg mcm lain dah..
kalaulah aku jumpa kawan2 aku..tobat dorang tak kenal sapalah cik minah berjerawat penuh tak hengat donia nie ...???...buat malu yoo !!..hiuhh ...=='......haha...dulu time kat skolah..takda pulak sampai sebanyak sehimpun nie ...sekarang ?? mentang-mentanglah dah nak 18 tahun kannnss.....suka suki suku kau je nak bermastautin kat muka aku iye cik jerawat plus jeragat !??!


tapi takpalahhhhh......nnti aku akan  lesapkan habitat kau dgn anak cucu cicit kau sekali ...ngehh3x :D...*mcm tewww sekali aku punya anti kat cik jerawat ...hahahaha...padan dgn  muka kau !!!


dah lah....mmg entry nie pasal cik jerawat je...hapa barang ! .....
aku tau kau mmg popular.....& paling diantikan serabad dekad..


bui-bui :)
⇦past
future⇨