6 Jan 2012
jalan-jalan cuci mata....winkwinkwink...;P

Photobucket

dimulakan dengan bismillah....disudahi dengan alhamdulillah...wahh! rajin aku update blog aku kans?..dah takda keja nak buat..masuk hari nie dah 3 tiga hari sekolah bukak kan..hmm.hmm.hari nie abang aku,dekwan tuh dah nak balik..
so sad....sunyilah kita-kita kat sini..so abang gi.e aku pon bawak kita-kita pegi jejalan
a.k.a melenguhkan kepala lutut..hehe takda lah ...sebenornya kita-kita naik cable car je..almaklomlah dah 20 tahun tak naik kannnn haha anak2 buah aku diam
sunyi je time kat dalam cable car haha..takot ler teww cer korang tengok achu korang nie steady je..*kembang kan?* mat salleh & minah salleh berlambak2
ak ponnn mengexcersicekan perot aku gelak kat dorang..apa taknya kat atas
buki tu kan sejuk berangin2,dorang pulak pakai baju yang menyeksakan..maunya
tak terangkat2 kain dorang...hahaha


wakakkakakakahhhhh :D nampak segala yang kecik2 teww...hapedaaa! lain kali jubah sekali dengan purdah....so.....we alls we alls the family nie jalan2 ler usha2
view dari atas bukit....kat situlah bermulanya excersice lutut..sebab kena panjat tangga turun tangga...so..aku cadangkan sapa2 nak kuruskan badan silalah datang sini dalam seminggu komfem cekeding teros! :) takda apa yang menarik sangat pon sebab we alls we alls tak pegi mana2 ponnnn....habis sangat menikmati kegayatan cable car tu je...hmm.hmm..akayh lah nanti kita pegi jalan lagi yeww
pegi london ke,paris ke,sydney ke,,hehehe ...berangan jelah






⇦past
future⇨