1 Jan 2012
happy new year !! & welcome 2012..........

Photobucket

yeyeyeyeyeyeye !!! nak sekolah dah..horeyyyy...aku pulak bole tido time korang tengah khusyok2 dengar cikgu membebel kat perhimpunan..haha..eh..sebelum tu aku lupa nak wish..............err jap jap....


testing testing...1 2 3....testing....hehe
ehem ehem...
saya kat sini nak ucapkan happy new year !!...untuk tahun 2012 nie...mulakan hari anda dengan azam yang  
baru dan baik :)


macam tak percaya je aku...yang seara teorinya aku dah 18 tahun tapi practicalnya belum lagi..hhehehe*masih takmo ngaku*:pp hmm.hmm.pejam celik pejam celik pejam lagi celik balik pastu celik lagi besau...tubtubtub..dah 2012?... aku pon dan makin gedek(bahasa indon) bangganya o.O tak silap aku hari nie PLKN the geng berjuang..haha..opss! lupa nak kasitau yang 
aku norshakila bt razali tidak terpilih sebagai calon untuk menyertai PKLN pada siri 1 dan berikutnya *kot* ;p


and now aku dekat langkawi..kembali menumpang kasih rumah abang gi.e aku setelah 30 tahun menghilang...ishh ishh ishh..kembali boring :( henset pon of cos menyepi...*ouh sadisnya* kawan2 aku yang lain? ada yang dah keja kerani beb!hebat wouuu...:o hmm.hmm. dah tatao nak membebel apa lagi..dulu bole jugak aku story2kan pasal sekolah....bole aku story2 pasal subjek apa aku monteng ..aku skodeng2 sapa kat sekolah, aku ngumpat sapa..aku gadoh dengan sapa ke kanss?...huhu

⇦past
future⇨