31 Jan 2012
finally i've got a part time job!

Photobucket


"keja ja..cinta tanak!"
.................................
hiuhh !....buhsan siot dgr ayat tu...
tu lah text dari si abg jan aku bila aku gitau yg aku dapat keja...
macam lah selama nie aku teringin sgt nk bercintun hape bala tuh ..
atoto? amma,,appa ??!
habis sangat pon beradik berangkat2 ja aku nie...hehe


okayy jum buattttt..................
pengumuman ! pengumumannn !!
cik chakila si tuan punya tanah nie dah dapat keja !!!1


:D
huehuehuehue *gelak gegehh..
nak tau keja kat mana ??haha.......sapa2 yg nak mai langkawi
pegi singgah ke IDAMAN SURI..........dapat ler jumpa aku..hahakkxx
hek ellehh...nak promote IDAMAN SURI pulakk.....
mana tau dapat bonus ke ...huh !*perasaan!


esok INSYAALLAH....aku bule mula keja...whoahh2!!
tak sabornya aku....so jawatan2 kosong yg aku pegi mintak
hari tu...dgn rasminya tlh direject !! hahaxx3..padan muka !
sapa suroh tak contact aku......berlagak ler konon...puihhh..tak herann!
*ayat orang tak sedar diri...(lupa daratan betol aku nie)haha


so,,,,cik abg jan pon memulakan langkahnya
untok mengepau aku.....takpalah...selalunya  dia yg melaborkan fulus2
nya untok aku...sekarang giliran si cik adiknya yg manisss nie dikepauuu....


and ..aku harap aku dapat keja situ lama sikit....hope bule lah aku
himpun fulus bebanyak....hiii...kalau lah aku tau mcm tuh punya mudah
dorang accept....dah lama aku pegi mintak situ...
nak pegi mintak jauh2 buat apa ??..maybe dorang betol
perlukan pekerja kot..selama nie ada lah kak aku suggest......tapi selalu 
tak sempat jah....& tak penah perasan pon ada dia tampal banner jawatan
kosong ??...


esok 1/2/2012
 get ready je nak mengerjakan diri sendiri suroh buat keja...
ngehxx3  xD......................



⇦past
future⇨