23 Dec 2011
takmau bagi tajokkk.....

Photobucket

hoi firdaus ramli burger! *nada cari pasal* ingat lagi kat aku? tak ingat?!! kuang hajor kau..ar tunggu jap....buk!buk!buk! ...hah! padan muka kau... nasib baik tangan kau lagi besau dari muka aku...so aku tumbok tipu-tipu je...alahh..aku la chakila boOm
bukan cikgu shakila BM kita tu....aku la peminat tak setia kau... sampai orang kata
aku buta sebab minat kau..haha nampak sangat kau tak hensom.. erkk apesal aku
teringat kat kau hah? menyemaklah! dulu2 asal aku skodeng kau je mesti 
kantoi...huhu...tapi takdalah orang nak marah kan..aku single kau pon single kan?
yelah..sapa yang nak minat kat kau kan..haha*gelak kejams*


kawan2 aku takda sorang pon yang suka dengan perangai kau yang mulut
takda insyurans tu..mek azra kawan aku tu selalu cita keburukan kau je..haha
aku pulak lagi suka dengar..haha..memang buruk betol perangai kau..haha..
dulu2 aku ada jugak terniat nak buat jahat kat kau...nak curi buku kau,
nak sorok beg kau yan ringan takda buku tu, nak rembat kasut kau
yang busuk tu...tapi aku tak buat.............sebab aku kan baik..:):) aku rasa kalaulah
aku buat durjana betol2..apa reaksi kau kan?hehe..ntah2 aku kenyang dengan penyepak kau kot..
kelepap kelepap!! kelepop kelepop!!


mengumumkan kepulangan noor izzuannnnn atau lebih dikenali sebagai
dekwannnnn :):)
merangkap adik kedua ..........sebelum aku..grrrr.....bakal merampas takhta aku
sebagai adik..hhuhu....dia pon adik jugakkk.....nasib baik baik aku comei dari kau
..so aku bagilah chance kat kau...;):)hmm.hmm.kau balik pon rasa macam kau takda je..sebabnya kalau time kau berdengkor..hari nie kau tido lusa pon belum tentu kau
bangon.haha...tapi apa2 pon aku rindu giler kat kau! kau?..mana penah rindu
kat aku pon..hampehs! ntah kau pon yang kau ada adik pompuan yang baik
hati....:D..tapi untong jugak kau balik....ada fulus untuk aku mengepau...heheh:)


⇦past
future⇨