28 Dec 2011
status status status.......status aq adalah......ngeeeheee ;PP

Photobucket

tuan tanah kembali mengupdate hali ali wouu ;p;p sebenornya aku nie menahan nafsu aku nak bukak blog nie tapi asal aku skodeng je blog kawan2 aku ishhh...
tak mampu jugak...aku happy je tengok blog kawan aku,arif raziq...tapi yang komfemnya aku nie tak penah miss dari baca satu blog nie...Irine nadia marcello :)
and lagi...aku tengok blog kawan2 aku yang lain..semua tulis pasal tersayang je
*nada sedikit jeles* tapi tak jeles sangat ponnnn :p sebab aku tak percaya ciiiintaaaa!
haha..terkeluar lagu liyana jasmay pulak? fening-fening ==' ...nampaknya aku berjaya menamatkan zaman sekolah aku dengan status single!!...haha *banggakan*


satu rekod donia sendiri yang sangat membanggakan diri sendiri..:):) haha aku kan selalu selalu menyendiri...menyendiri lagi...disaat kau tinggalkan diriku pergiiii...tak penah ada yang menghiasi hariku..ehhh.ehh..stop-stop! lagu dadali pulak...jiwang karat betol..aku nie sebenornya segan dengan kata lain malu dengan budak laki...
except yang aku rapat je....kadang2 tu aku saja je kasi ganas2 the rock is cooking dengan dorang..even takda lah ganas mana pon...yelah..muka memang dah baik kannns..*iyarkkkk* haha aku ganas2 tu nak kasi dorang fening.."ehh dia nie laki ke pompuan ?" haha
so...takda lah orang nak kacau hidop aku kann..*bijak kan..eheh..* tapi telinga aku nie sakit jugak dengar orang kata ayat bosan nie "cer jadi feminin sikit" or "cer jadi pompuan sikit" lembot sikit...cer cer cer....cercite cercite..manyakkkk korang punya jadik!


tak terjadi jugak aku nak jadi macam yang korang suruh jadi tu......erkkk?? cam keling je aku cakap..ukey ukey.....cukup dulu merapu malam nie...callow bethee!



⇦past
future⇨