19 Dec 2011
rahsia pasal aq.....:D hohohoho

Photobucket

hai semua hakak2, habang2, ibu2,bapak2 siapa yang punya anak bilang aku,aku yang tengah malu sama teman2ku bla bla bla bla..............==' hari nie macam besa lah aku mengepost mengupdate memboring ....hari nie aku bangon,teros ngadap netbook sampai agak2 dah tengaharik...pastu tido balik.... ulangggg...:D tu lahh  rutin aku setiap hari....


sebenornya bukan pasal tu yang aku nak cita ..haha..saja je bagi mukadimah panjang2 dulu....aku nak bongkarkan satu rahsia pasal aku...heheh :) tak larat nak simpan dah...

  • aku penah ponteng banyak subjek dalam masa satu hari
  • aku penah bawak masok buku nota sains yg gedabak time exam
  • aku penah buat2 sakit & aku pegi hospital dengan kawan aku izzati azid & kami berjaya dpat MC...pastu balik hostel ...tido!
  • aku selalu ngumpat2 cikgu2 dengan kengkawan tercinta ;) *sekarang dah insaf*
  • aku selalu pakat dengan kengkawan aku nak meniru time exam
  • aku penah main surat2 dengan tok arab ;p sweet memory
  • kawan2 aku suka panggil aku boom *aku tatao kenapa*
  • aku nyampah time ustazah aku cita pasal husband dia
  • aku beci ustazah fazli aida (aku harap dia baca post nie)
  • aku akan ingat sampai mati sesuatu benda yg orang penah kata kat aku
  • kawan yang aku paling benci seumur hidup aku ialah kengkawan sekolah rendah aku & budak bertaik lalat sebesar peta donia dalam kelas aku dulu *fxck fxck fxck!* (aku harap jugak dorang baca post nie)
  • aku sorang yang mudah terasa tapi kadang2 cover buat muka sekupang
  • aku suka menilai orang tapi tak semua
  • paling tak suka engan orang hipokrik & oang yang suka memilih kawan
  • aku tak penah percaya kat semua lelaki tapi buat2 percaya je
  • tak suka lelaki yang suka control hensem tapi tak hensem mana pon
  • suka lelaki yang bak dengan bebudak & pandai buat lawak slumber
  • suka lelaki yang simple tapi kemas & bole sekepala dengan aku ;);)

⇦past
future⇨