26 Dec 2011
otomen2 cinonet dah buat huru hara ! :))

Photobucket

you alls! pe kabor?...aku tengah menyembunyikan diri aku dari otomen kemetot yang tengah mengganas!...merangkap anak2 buah aku..aiyakkk..bila takda dorang
aku rindu kalau ada dorang, maunya terbalik kuang aku ..*kesiankan*huhu
tapi aku suka :) ngeeeee


tambah2 lagi adik bukhari yang hensom teww...takpa2 achu dah mintak restu kat abah adik...hehe...hari nie kan...huru hara rumah aku...hah tu! tuh!! dengar tak
kepongpang! boOOmm!! duooOmMM!!
*bayangkan yew* habis dah terbakau rumah aku dengan kuasa tembak2 dorang
dekwan pon dah balik sebenornya...aku pon tak sedar bila dia muncul...tengok2
dah elok lending sambil ngadap labtop dia yang berserabot tu...aku ingatkan laki mana lah yang sedap duk lending...baru gaya aku nak halau..eheh :p usha punya usha rupa-rupanya muka cam aku..haha dulu2 dia yang curik acuan muka sama dengan aku....cuma aku comey sikit dari dia...haha



⇦past
future⇨