12 Dec 2011
ilovethem..soooo muccchhh...

Photobucket
jangan cakap banyak...jum usher-usher nie! ;p;p


kami the geng!
hobi : gelakss ;p;p

yang kiri tu masih menyolo hihi . hoohoo nie ain rosdi,kawan aku sejak aku masuk
hostel lagi *lamakan?* :) sampailah sekarang
sorry yew ,dorang dua orang nie dah berpunya hihi..yang kiri tu angah..my bestfriend..yang kanan tu misya omar haha ..muka dia samakan dengan misya
omar...farah hasanah
,

yang sebelah kiri tu anis syafira orang panggil dia pia..kuat makan tapi badan 
kecik toik je...yang kanan tu adila
sue,, paling pandai antara yang pandai ....teman bercerita aku hoho..muka dia
macam adik aku lah...jangan marah sue..ko memang bestfriend aku forever & ever!
kenangan sehari bersama form 4(2010)..aku masih budak hostel...memang the best moment<3

ratu kontroversi! hihi teman seanggota,sekepala,semerayap dengan aku..
time cikgu keluar setapak dari kelas ,aku dengan tok arab pon hilang haha
tapi bkan pegi date nah! aku masih lagi normal haha


tahun 2011 nie lah baru aku nak menggedik masuk PKBM haha rupanya best jugak
dapat jugak pengalaman ..cewahhhh *pengalaman penat* ngehxx3

whoaaa! cercari cercari mana satu aku ngehxx....nie lah punca2 aku berkilat lagi melegam haha tapi sebab nie jugak aku berjaya buat abang Jan aku jeles
dengan aku hahaha.... padan muka dia!

adik2 junior yang aku sayang..<3 selal buat aku pecah perut gelak kat dorang
love you all lah :)

my bestfriendsss 

rindunya time nie :'(

peace! akmal arif my brada ..ngehxx3

ain sanief..hehehe my sista comei

aida..my sista jugak ..love you 

hohohho...nie saja yang aku mampu korek-korek pon buat aku ngadap2 lepas rindu..ngehxx3 apa2 pon aku sayang semua <3

⇦past
future⇨