21 Oct 2011
nama wanita di handphone lelaki

Photobucket

masa couple : darling
baru menikah : my lovely wife
setahun menikah : my wife/mummy
5 tahun menikah : home
10 tahun menikah : ibu pejabat
15 tahun menikah : bilik gerakan
20 tahun menikah : wrong number!


nie la kenyataannya,,so kpd wanita angan terlalu percaya pada lelaki
walaupon orang yang paling korang sayang..*takda maknanya tu..... :()
hmm.hmm.hmm..kalau aku pulak nanti..aku nak letak nama dorang dalam phone aku macam nie...


masa couple : buaya tembaga
baru menikah : laki aku
setahun menikah :ATM bergerak
5 tahun menikah : penyibuk donia
10 athun menikah : bapak orang
15 tahun menikah : si tua kerepot
20 tahun menikah : nyanyok


hihi kejamkan aku ...tapi takkanlah aku nak buat gitu pulak kan tapi
ikut terma dan syarat nya kalau korang nak ikot :)

⇦past
future⇨