13 Sept 2011
first entry dak shakila (!)

Photobucket

hehe...this is my first entry,first blog & first story....
orang hador blog, aku pon nak ada jugak ! .. ;P 
hidup kena maju ! ..wahaha .. so kat blog aku nie lah
aku akan membongkarkan rahsia ttg aku, pasal life aku
yg akan datang ....& whutever ! ..pasal hati aku ke ...kan..
(wow !) .... blog merangkap diary harian aku....
aku harap aku akan sentiasa cool dlm setiap keadaan ..!
:) .. aku nak jadi org cool ,sebab aku taknak jadi org hot !
bajet hot hapa bagai ! .. so ,aku nak perkenalkan serba sikit pasal aku,


aku shakila,,anak bongsu dlm family,,no sisters ! ..abang je semua !
tapi ! aku tak manja hokaih !! .. org panggil aku shakila or kila ja ..
umur 17...muda kan ?! :D ..aku suka berkawan .. & aku ada ramai
bff yg hotaknya gila2 .... paling penting ! .aku still single & available !
hapo kes couple2 nieh...tak main ah... takda best mana pon.. :P
hmm.hmm...dah takda apa nak di"intro"kan dah... ukehh !
Chow kit road ! 
⇦past
future⇨